Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzyer, Yağmuren_US
dc.contributor.authorÖztürk, Buraken_US
dc.date.accessioned26.02.2018T11:28:00Z
dc.date.accessioned2018-11-30T07:36:16Z
dc.date.available26.02.2018T11:28:00Z
dc.date.available2018-11-30T07:36:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationÖztürk, Burak. (2017). Otel marka değerinin, otel ziyaretçilerinin marka sadakatine etkisi: Point Hotel Barbaros uygulama çalışması. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). İstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbulen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/1210
dc.descriptionYüksek lisans tezi.
dc.description.abstractGünümüzde ekonomik, sosyal ve kültürel anlamda yaşanan gelişmeler işletmelerin piyasadaki durumunu yakından ilgilendiren konular olmaktadır. Piyasada yaşanan aşırı rekabet durumu, işletmelerin piyasadaki durumunu pazarlamadaki çabalarının verimliliğine göre değerlendirilmesi sonucunu ortaya çıkarmaktadır. Bu değerlendirme sonucunda ise tüketicilerin işletmenin sunduğu ürün ve hizmetleri algılama biçimleri, davranış ve tutumları belirleyici konumda olmaktadır. Bu sebepten dolayı işletmeler zorunlu olarak bu değişimlere uymak, tüketicilere sundukları ürün ve hizmetlerin, tüketicilerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini karşılayacak şekilde planlamak ve meydana getirmek durumundadırlar. Bunun yanında da ürün ve hizmetlerin tüketicilere sağladığı yararlara ek bir değer katmak durumundadırlar. İşletmelerin piyasada rekabet avantajı elde ederek hedeflerini gerçekleştirmesi doğrultusunda 'marka değeri ve marka sadakati' oluşturma stratejisi bu değişimlere uyum sağlamada önemli bir araç olabilir. Bu çalışmanın amacı hotel marka değerinin, hotel ziyaretçilerinin marka sadakatine etkisini tespit etmektir. Çalışma iki ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde otel işletmeleri, marka ve marka değeri, ikinci bölümde ise, marka sadakati kavramları incelenip açıklanmıştır. Araştırma bölümünde ise 200 kişi ile yapılan anketle oluşturulan veriler istatistiksel olarak değerlendirilmiş, marka değeri kavramının artması, ziyaretçilerde oluşan marka sadakati kavramını da pozitif yönde etkilediğini ve çok yüksek oranda arttığını göstermiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Arel Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectMarka Güvenien_US
dc.subjectBrand Trusten_US
dc.subject.lccHD 69/.O98
dc.titleOtel marka değerinin, otel ziyaretçilerinin marka sadakatine etkisi: Point Hotel Barbaros uygulama çalışmasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimien_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.institutionauthorÖztürk, Buraken_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster