Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
A field research study on the brand equity of internet and social media applications
(Peter Lang AG, 2015)
To create a brand and brand equity has turned into an extremely significant competition among foundations. The brand equity that is analysed both on the financial gounds and the consumer basis consists of the total values ...
Sokak ile sibermekan arasında direniş ağlarını örmek: Gezi Parkı eylemleri
(Ayrıntı Yayınları, 2015)
Dijital aktivizm, internet ortamında, toplumsal ya da politik konularda, karşıt ya da taraf olmanın yanı sıra, herhangi bir konuda kişilerin fikirlerini değiştirmeye yönelik etkileme çabasıdır. Dijital aktivistler, ifade ...
Serbest bölgede Novamed Grevi
(Hil Yayınları, 2015)
…
On the political economy of resistance
(Wiener Verlag, 2015)
After more than two years, what has remained of the Gezi Park protests?“ „Is Gezi`s critique of political power still valid?“ „What has changed after Gezi?“ These valid questions linger; not properly answered, not yet ...
Gezi Direnişi’nde medya aktivizmi
(Kafka Kitap, 2015)
Alternatif medya çalışmaları dünyada daha çok yenisi ve eskisiyle toplumsal hareket çalışmalarından beslenen özerk bir medya çalışmaları alanıdır ve ülkemizde - yaklaşık 30 yıllık bir gecikmeyle - ancak yeni yeni bu yönde ...
Kavramsal temeller
(Orion Kitabevi, 2015)
…