Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Şikâyet Yönetiminin Tüketici Değer ve Davranışlarına Etkisi : Bankacılık Sektörü Uygulaması
(Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020)
Şikâyet yönetimi; tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlere dair işletmelere ilettikleri memnuniyetsizlikleri ile işletmelerin başa çıkma yöntemidir. Amaçları; tüketicilerin rakiplere gitmesini engellemek, tüketici ...
XV. Yüzyıl Şairlerinden Kemâl Ümmî’nin Kırk Armağan Mesnevisi
(Mehmet ÖZDEMİR, 2020)
XV. yüzyıl, Necâtî, Avnî, Adlî, Mihrî Hatun, Mesihî, Hamdullah Hamdî gibi önemli
şairlerin yetiştiği bir devirdir. XVI. yüzyılın sanat anlayışına zemin hazırlayan bu yüzyılın
şairleri arasında asıl adı İsmail olan Kemâl ...
Development and Transformation Dynamics of Istanbul Basin Ekspres Route
(Kare Publication, 2020)
The crisis experienced in Fordist production in 1970s led to the moving of the industrial sector out of cities, thus causing the transformation of industrial cities into service-based cities. In developed countries, urban ...
Yerel Yöneticilerin Bölge Turizmine Yönelik Düşünceleri Üzerine Bir Araştırma: Artvin - Arhavi Örneği
(Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, 2020)
The aim of the study is to determine the thoughts of local administrators, who are active in Arhavi destination, about tourism in the region and to determine their contribution to tourism industry. The data obtained by ...
7143, 7186 SAYILI YASALAR ve 1948 SAYILI CUMHURBAŞKANI KARARI KAPSAMINDA VARLIK BARIŞINDA SON DURUM
(İstanbul Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası, 2020)
Vergi, toplumun devletten beklentileri karşılığında devletin topluma
yüklemiş olduğu bir yükümlülüktür. Vergi mükellefleri zaman zaman bu
yükümlülüğü yerine getirmedikleri veya getiremeyeceği zor süreçlerle
karşı karşıya ...