Ara
Toplam kayıt 14, listelenen: 1-10
Farklı milletlerden turistlerin Türk mutfağına ilişkin görüşlerinin saptanması üzerine bir çalışma
(Yaşar Üniversitesi, 2013)
Bir ülkenin mutfak kültürü o ülkeyi ziyaret eden yabancı turistlerin tatil deneyimleri içerisinde önemli yer tutmaktadır. Bu nedenle farklı milletlerden ülkemize gelen turistlerin Türk mutfağına ilişkin görüşleri hakkında ...
İstanbul’daki konaklama işletmelerinin rekreasyon faaliyetlerinin değerlendirilmesi
(AJIT-e, 2012)
Rekreasyon faaliyetleri gerek konaklama işletmelerinde kalmakta olan gerekse işletmeyi günübirlik kullanmak isteyen misafirler için işletmenin kalitesini, imajını ve çekiciliğini ifade etmektedir. Aynı zamanda rekreasyon ...
Empirical Analysis of Crisis Management Practices in Tourism Enterprises in Terms of Organizational Learning
(2017)
Bu çalışmada, işletmelerde kriz yönetimi uygulamalarının örgütsel öğrenme üzerindeki etkileri açısından ampirik olarak analizinin yapılması amaçlanmıştır. Türkiye'deki otel işletmelerinin, yaşadıkları krizlere nasıl tepki ...
Teknolojik bir yenilik olarak QR kodlarının otel işletmelerinde benimsenme durumu
(Gazi Üniversitesi, 2013)
…
Positioning of campuses in terms of satisfaction: A research on Marmara University
(International Association of Social Science Research - IASSR, 2013)
The aim of the study is to determine university students' satisfaction levels on the infrastructure and education level of the university and also to identify how they position different campuses of the university regarding ...
Konaklama işletmelerinde pazarlama iletişimi açısından yeni bir uygulama: sosyal paylaşım siteleri ve misafir ihtiyaçları
(2013)
Günümüzde dünya genelinde pek çok işletme sosyal ağlar aracılığı ile potansiyel ve fiili müşterilerine ulaşmaya çalışmaktadır. Sosyal ağları pazarlama aracı olarak kullanan işletmelerden biri de konaklama işletmeleridir. ...
Role of internet demand as source of information in customer decision marketing and suggestions for hotels
(Adnan Menderes University, 2011)
At the present day, all types of business which producing good and services use information technology and especially internet effectively based on modern marketing. Thereby, business achieve own purpose easily, at the ...
Rekreasyon-Animasyon Hizmetlerinin Sınıflandırılması Ve Otel İşletmelerindeki Öneminin Değerlendirilmesi
(2017)
Turizm endüstrisinde hizmet veren otel işletmelerinin organizasyonel yapıları içinde rekreasyon ve animasyon hizmetlerinin değerlendirilmesi, eğlence hizmetlerine gösterilen ilginin artması ile birlikte daha da önem ...
Restoran İşletmelerinin Yenilik Uygulama Durumları: İstanbul’daki Birinci Sınıf Restoranlar Üzerine Bir Çalışma
(2017)
Birbirine benzer ürünler üreten çok sayıda işletmenin varlığı bu işletmeleri, müşterilerinin karşısına farklı olan mal ve hizmetlerle çıkartmak zorunda bırakmıştır. Bazı endüstrilerde bu değişimi yakalamak kolay olmakla ...
Üçüncü yaş turistlerinin otellere bağlı restoranlarında yiyecek ve içecekler ile ilgili karşılaştıkları sorunlar
(Balıkesir Üniversitesi, 2014)
Problem Durumu: Tüm dünyada 50 yaş üzerindeki bireylerin sayısı gittikçe artmaktadır ve bu grup turizm endüstrisinde üçüncü yaş turisti olarak isimlendirilmektedir. Söz konusu grup yaşam sürelerinin uzaması, boş zamanlarının ...