Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Reklamların markalar üzerindeki rolü
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
...
Üst yönetim karakteristik özelliklerinin büyüme stratejisine etkisi : üst yönetimin stratejik karar sürecinin aracılık etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bu çalışmanın amacı, üst yönetimin karakteristik özelliklerinin büyüme stratejisine etkisini incelemektir. Çalışmada, üst yönetimin karakteristik özelliklerinin büyüme stratejisiyle ilişkisinde aracı rolü oynayabilecek ...
Akılcı Duygucu Davranışçı Kuram ve öz-belirlenim kuramı çerçevesinde yeni bir ölçek: Akılcı-Duygucu Öz-Belirlenim (ADÖB) Ölçeğinin geliştirilmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bu çalışmada, Öz-Belirlenim Kuramı (ÖBK) ile Akılcı Duygucu Davranışçı Kuram (ADDK) biraraya getirilerek, Akılcı Duygucu Öz-Belirlenim Ölçeği (ADÖB) olarak isimlendirilen bir ölçek ortaya konuldu. Araştırma sadece bir ölçek ...
Grafik tasarımın kitle iletişimindeki rolü
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmada, grafik tasarımının, kitle iletişimindeki rolü ve önemi incelenmiştir. Öncelikle, iletişim kavramının ne olduğu, iletişim türleri, iletişim şekilleri iletişimin hangi unsurları içerdiği, iletişimi oluşturan ...
Bilişim teknolojileri yeteneğinin firmanın değişim sürecine ve performansına etkileri ile dönüşümsel liderliğin bu etkideki rolü
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
...
Depresyon ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmayla, toplumsal yapıda ve işgücünde oldukça önemli kayıplara yol açabilen majör depresyon olgusunun kişilik özellikleriyle ilişkisi olduğu hipotezini sorgulamak ve bu sorgulama sonrasında, hipotez doğrultusunda ...
Örgütsel düzeyde bilgi paylaşımının çalışan performansına etkisinde etik dışı davranışların aracı rolüne ilişkin bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
...
Çalışan mutluluğunun işe ilişkin duyuşsal iyilik algısı ile ilişkisi ve kuşaklar arasındaki farklılıkların incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bu araştırmada işletme performansında ve başarısında önemli bir yere sahip olan çalışanların mutluluğunun, işle ilgili mutlulukları ile ilişkisi incelenecektir. Araştırmanın amacı, çalışanın bireysel olarak mutluluğunun ...