Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
A field research study on the brand equity of internet and social media applications
(Peter Lang AG, 2015)
To create a brand and brand equity has turned into an extremely significant competition among foundations. The brand equity that is analysed both on the financial gounds and the consumer basis consists of the total values ...
Cinema as an alternative media: Offside by Jafar Panahi
(Purdue University Calumet, 2015)
This study inquires whether cinema is an alternative media or not. In our age, when the mainstream media is dominating the entire world, new types of media such as the internet can alternatively serve beyond the traditional ...
Establishing value oriented social and cultural policies
(Sakarya University, 2015)
As the prominent aspects of globalization, uncertainty and degradation has gradually been increasing. Such a degradation emerging with respect to individuals, institutions and managements, eventually leads to the collapse ...
Sokak ile sibermekan arasında direniş ağlarını örmek: Gezi Parkı eylemleri
(Ayrıntı Yayınları, 2015)
Dijital aktivizm, internet ortamında, toplumsal ya da politik konularda, karşıt ya da taraf olmanın yanı sıra, herhangi bir konuda kişilerin fikirlerini değiştirmeye yönelik etkileme çabasıdır. Dijital aktivistler, ifade ...
Paradigms in digital activism research
(İstanbul Gelişim Üniversitesi, 2015)
Bireylerin yaptıkları yorumlar aracılığıyla kurumların ve markaların üretim sürecine dâhil olması, beraberinde yeni medya kavramını ortaya çıkarmıştır. Önümüzdeki yıllarda bilgi iletişim teknolojilerinin sadece iş hayatı ...
Gezi Direnişi’nde medya aktivizmi
(Kafka Kitap, 2015)
Alternatif medya çalışmaları dünyada daha çok yenisi ve eskisiyle toplumsal hareket çalışmalarından beslenen özerk bir medya çalışmaları alanıdır ve ülkemizde - yaklaşık 30 yıllık bir gecikmeyle - ancak yeni yeni bu yönde ...