Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Reklamların markalar üzerindeki rolü
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
...
Üst yönetim karakteristik özelliklerinin büyüme stratejisine etkisi : üst yönetimin stratejik karar sürecinin aracılık etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bu çalışmanın amacı, üst yönetimin karakteristik özelliklerinin büyüme stratejisine etkisini incelemektir. Çalışmada, üst yönetimin karakteristik özelliklerinin büyüme stratejisiyle ilişkisinde aracı rolü oynayabilecek ...
Orhan Veli şiirlerinin illüstrasyon sanatı ile yorumlanması
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
"Orhan Veli Şiirlerinin İllüstrasyon Sanatı ile Yorumlanması": Teorik ve uygulamalı bir çalışma olan bu tez, dört temel bölümden oluşmaktadır. İlk bölüm, tez formatının gerektirdiği şekilde, çalışmanın amacı, kapsamı ve ...
Akılcı Duygucu Davranışçı Kuram ve öz-belirlenim kuramı çerçevesinde yeni bir ölçek: Akılcı-Duygucu Öz-Belirlenim (ADÖB) Ölçeğinin geliştirilmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bu çalışmada, Öz-Belirlenim Kuramı (ÖBK) ile Akılcı Duygucu Davranışçı Kuram (ADDK) biraraya getirilerek, Akılcı Duygucu Öz-Belirlenim Ölçeği (ADÖB) olarak isimlendirilen bir ölçek ortaya konuldu. Araştırma sadece bir ölçek ...
Grafik tasarımın kitle iletişimindeki rolü
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmada, grafik tasarımının, kitle iletişimindeki rolü ve önemi incelenmiştir. Öncelikle, iletişim kavramının ne olduğu, iletişim türleri, iletişim şekilleri iletişimin hangi unsurları içerdiği, iletişimi oluşturan ...
Hizmetkar liderliğin lidere duyulan güven aracılığı ile işe adanmışlık üzerindeki etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Özel sektör işletmelerinin başarısında; kıt kaynakların kullanımı, insan kaynağının rolü ve iş gören verimliği gün geçtikçe önem kazanmasıyla birlikte, önem kazanan konulardan birisi de çalışanların işe adanması olmuş ama ...
Açık inovasyonun müşteri entegrasyonu ve yeni ürün tasarım sürecinde ürün farklılaşma stratejisine olan etkisi ile sürdürülebilir stratejik rekabet üstünlüğü üzerine bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bu tezin amacı globalleşen pazar ile değişen iş dünyasındaki işletmelerin pazardaki varlıklarını devam ettirebilmeleri için bulundukları pazarda ürün farklılaşma tabanlı bir strateji ile rakiplerine karşı sürdürülebilir ...
Bilişim teknolojileri yeteneğinin firmanın değişim sürecine ve performansına etkileri ile dönüşümsel liderliğin bu etkideki rolü
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
...
Depresyon ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmayla, toplumsal yapıda ve işgücünde oldukça önemli kayıplara yol açabilen majör depresyon olgusunun kişilik özellikleriyle ilişkisi olduğu hipotezini sorgulamak ve bu sorgulama sonrasında, hipotez doğrultusunda ...
Örgütsel düzeyde bilgi paylaşımının çalışan performansına etkisinde etik dışı davranışların aracı rolüne ilişkin bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2015)
...