Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Cumhuriyet sonrası logo ve amblem
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
…
Modern resim sanatı ve grafik tasarım ilişkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Modern sanatın doğuşundan günümüze hem sanatın hem de grafik tasarımının geldiği boyutlar hızla değişmektedir. Her geçen gün yeni teknolojilerin üretilmesiyle hem günlük hayatımızın içinde, hem de tasarım dünyasının içinde ...
Ürün ambalajı tasarımının tipografi ve renk faktörüne yansımaları
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Ambalaj, ürün ile tüketicisi arasında diyalog kuran bir tanıtım ve iletişim aracıdır. Ürünün dilidir, tüketicisiyle konuşma şeklidir. Ambalaj, tüketiciyi satın alma eylemine hazırlar. Ürünün rakiplerinden daha fazla ...
Bir markanın algılanmasında grafik tasarımın rolü
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Tasarım, günümüzde hemen her alanda yer edinmiş önemli bir olgudur ve bir çok dalda ele alınmıştır. Grafik tasarım da, bunun bir boyutudur. Grafik tasarım, bir çok alanda etkili olmuş ve disiplinlerarası bir unsur haline ...