Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Bilinçli farkındalık temelli hazırlanan eğitim programının bireylerin depresyon ve stres düzeyleri üzerine etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Bu çalışmada bilinçli farkındalık temelli hazırlanan eğitim programının bireylerin depresyon ve stres düzeyleri üzerine etkisini saptamak amacıyla hazırlanmıştır. Bu etkinin değerlendirilmesi için yarı – deneysel bir yönteme ...
Ergenlerde algılanan stres ile sosyal destek arasındaki ilişkinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Bu çalışmanın amacı; ergenlerin algıladıkları stres ve sosyal destek düzeylerinin cinsiyet, yaş, sınıf, okul türü, kardeş sayısı, annenin eğitim durumu, babanın eğitim durumu, anne ve babanın yaşama durumu, anne ve babanın ...