Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
The role of e-service quality dimensions on customer behavioral intentions in e-retailing
(İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
The aim of this study is to explore whether the e-service quality dimensions (efficiency, system availability, information quality, fulfillment, and privacy) and company reputation would affect customers’ behavioral ...
HİSSE SENEDİ PİYASALARINDA OYNAKLIK YAYILIMI ANALİZİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
(Bekir Kocadaş, 2021)
Bu makalede Borsa İstanbul ve Türkiye için oynaklık yayılımı sonuçları verilmektedir. Oynaklık öngörülememe, belirsizlik ve risk ile ilişkilidir. Finansta ise oynaklık genellikle hisse senedi fiyatı gibi bir finansal ...
Türk Bankacılık Sektöründe Türev Ürünlerin Kullanımı ve Etkileri
(Türkiye Bankalar Birliği, 2021)
Bankacılık sektöründeki risk faktörleri bankaların zarara uğramasına ve sermayelerinin
erimesine neden olabilecek etkenleri ifade etmektedir. Bankalar faiz, kredi, kur ve diğer riskleri
yönetmek için etkili yöntemlere ...