Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Şikâyet Yönetiminin Tüketici Değer ve Davranışlarına Etkisi : Bankacılık Sektörü Uygulaması
(Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020)
Şikâyet yönetimi; tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlere dair işletmelere ilettikleri memnuniyetsizlikleri ile işletmelerin başa çıkma yöntemidir. Amaçları; tüketicilerin rakiplere gitmesini engellemek, tüketici ...
Farklı Reklam İçeriğine Maruz Kalan Deneklerin İşlevsel, Bilişsel Ve Genetik Yanıtları Üzerinden Reklam Etkinliğinin Analizine Keşifsel Bir Yaklaşım
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2019)
2018 yılında dünya genelinde reklam harcamalarının 550 milyar doları aşması beklenmektedir. Yapılan bu reklamların ne kadar etkili olup olmadığı ise oldukça önem arz etmektedir. Reklam etkinliğinin ölçülmesinde kullanılan ...