Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Mühendislerin Sosyal Medya ve İnternet Gazeteciliği Kullanım Alışkanlıkları
(2016)
Bu çalışmada, teknolojinin gelişmesinde önemli bir rol oynayan mühendislerin sosyal medya ve internet gazeteciliğine yönelik tutumlarını ortaya çıkarmak amaçlanmıştır. Bu amaçla, Türkiye'deki üniversitelerden mezun olmuş ...
Türkiye sinemasında lezbiyen stereotipinin temsili
(2016)
Popüler bir kitle iletişim aracı olarak sinema, toplumun cinsel kimliklere olan genel anlayışını etkilemektedir. Toplumsal gerçeklik ile sinema arasındaki karşılıklı ilişkiden yola çıkarak, Türkiye filmlerinde temsil edilen ...
Yeni Medya ve Sanat İlişkisi: Sinemanın Dönüşümü
(2016)
Müzeler, sanat galerileri, tiyatro, sinema ve performans sanatları her daim nesnelere oryante edilmektedir ve sunumları gerçekleştirilmektedir. Özellikle, son on yılda sanat çalışmaları alanında kendine yer bulan yeni ...
Hafızaya Karşı Hafıza: 1990 Sonrası Türkiye Sinemasında Ses Kasetleri
(2016)
Türkiye'de 1990'ların ortalarından itibaren, sinemada daha önce ele alınmayan konular ele alınmaya başlanmış; farklı kimlikler kendilerine ifade alanı bulmuş; görsel, işitsel, yazılı vb. gayri resmi kaynakların kullanılmasında ...
A methodological approach to nation branding: Measurement and issues
(Taylor and Francis Inc., 2016)
…
Making sense of public relations as culture policy
(Sakarya University, 2016)
Culture is a process in which meaning is produced, distributed, consumed, materialised, re-produced infinitely and discussed with society. As meanings generally disperse extensively in different social groups through ...
N. TUTAL CHEVIRON, Televizyon ve İçimizdeki Şiddet
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2016)
Kitap değerlendirmesi, N. TUTAL CHEVIRON, Televizyon ve İçimizdeki Şiddet.
Siyasal İletişimde Sosyal Medyanın Yeri: 2014 Türkiye Cumhurbaşkanlığı Seçimi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2016)
Siyasal iletişim, siyasal kurumların sadece seçim dönemi ihtiyaç duydukları iletişim etkinliklerinden değildir, süreklilik isteyen bir olgudur. Nasıl ki pazarda yer alan işletmelerin ürünlerini satmak için rakiplerinden ...
Pilotluk Mesleğinde Hegemonik Erkekliğin İnşası ve Krizi Üzerine İnceleme: Top Gun ve Flight Filmleri
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı, kadın ve erkeğin biyolojik cinsiyetlerine uygun kimlik inşa etme sürecinin öncesinde, öznelerde, toplumsal cinsiyetin nasıl oluştuğunu incelemektir. Bunun yanı sıra bu çalışma, toplumsallaşma sürecinde ...
Haber Televizyonlarında Çevre Bilinci: Türkiye’de Yeşil Odaklı Programların Yer Alma Sıklığı
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2016)
Medya, geçmişten günümüze bilgilendirme işlevi çerçevesinde kamuoyunun farkındalığını artırmak konusunda önemli görevlerden birine sahiptir. Yazılı basınla başlayan bu görev teknolojinin gelişmesi ile radyo ve televizyon ...