Bölüm "İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı" için listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Halka ilişkiler ve önemi: Emniyet teşkilatında bir uygulama
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Günümüzün ekonomik, toplumsal ve ruhsal gereksinimlerine, kişisel amaçlarına başkalarının yardımı olmaksızın pek az kimse ulaşabilmektedir. Bu nedenle her toplum, gereksinimlerini karşılamak ve geleceğe yönelik amaçlarını ... -
Hizmetkar liderliğin örgütsel vatandaşlık davranışına etkisi : Beşiktaş Belediyesi çalışanları üzerinde bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu çalışmanın amacı, hizmetkâr liderlik ile örgütsel vatandaşlık arasındaki ilişkiyi ortaya koyarak; örgütsel vatandaşlık davranışının ortaya çıkmasında hizmetkâr liderlik algısının katkısını tanımlamaktır. Yapılan çalışmada, ... -
Ortaöğretim kurumlarında insan kaynakları yönetimi ve bir uygulama (MEV Koleji Özel Basınköy Okulları)
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Bu araştırmanın genel amacı; Ortaöğretim kurumlarında insan kaynak-ları yönetimi ilkelerini, felsefesini ortaya koyarak önemini vurgulamaktır.Bu araştırmanın ilk beş bölümünde veri, tarama modeli kullanılmıştır. İnsan ... -
Sosyal medya kullanımının inovasyon, bireysel yaratıcılık ve çalışan performansına etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)İnternet teknolojisinin gelişmesi ve yaygınlaşması ile birlikte, sosyal medya kullanımı da gelişmektedir. Katılımcılar sosyal medya kanallarında, herhangi bir eğitime ya da teknik bilgiye ihtiyaç duymadan, farklı formatlardaki ... -
Stratejik politik pazarlama, Y kuşağına yönelik politik pazarlama stratejlerinin geliştirilmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Demokratik yönetim ve devlet yaşam tarzının ayrılmaz unsuru olan siyasal partilerin programlarının seçimler öncesi hedef seçmen kitlesine belli strateji ve politikalarla anlatımı ve desteğinin alınması giderek önem ... -
Türkiye'de kamuoyu araştırmaları yapan şirketlerin anket tasarımında yaptıkları hatalar
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Türkiye'de 1960'lı yılların ortalarından itibaren ortaya çıkmaya başlayan ankete dayalı araştırmalar yapan kamuoyu araştırma şirketleri günümüze kadar çalışmalarına devam ederek Türkiye kamuoyunun önemli unsurlarını haline ...