Search
Now showing items 1-5 of 5
Kurumsal Tasarımın Kurumsal İmaj ve Kurumsal İtibar Oluşumu Üzerine Etkisinin Hizmet Sektöründe İncelenmesi
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2019)
Amaç – Benzer mal ve hizmet sunulan bir ortamda sürdürülebilir büyüme ve başarı elde etmek, ancak müşterinin nezdinde rakiplerden farklı algılanma ile mümkündür. Bir kurumun tasarımı, imajı ve itibarı bu farklılaşmayı ...
The Effects of Knowledge and Innovation Management Processes on Innovation Capability and New Product Development Success 1
(Business & Management Studies : An International Journal, 2019)
Knowledge management contributes to the performance of enterprises in developing goods and services, but
also serves as a tool in the development of innovation capability and in the innovation process. The aim of this ...
Farklı Reklam İçeriğine Maruz Kalan Deneklerin İşlevsel, Bilişsel Ve Genetik Yanıtları Üzerinden Reklam Etkinliğinin Analizine Keşifsel Bir Yaklaşım
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2019)
2018 yılında dünya genelinde reklam harcamalarının 550 milyar doları aşması beklenmektedir. Yapılan bu reklamların ne kadar etkili olup olmadığı ise oldukça önem arz etmektedir. Reklam etkinliğinin ölçülmesinde kullanılan ...
Experiential Destination Marketing and Tourist Behavior: A Research on Senior Tourists
(Muharrem TUNA, 2019)
Destination tourism activities and objects, by their very nature, are experience based and have a high potential in terms of experiential
marketing’s applicability. In this regard, it has been aimed to adapt strategic ...
The Effect of Internal Marketing on Internal Branding : An Empirical Research on Participation Banks in Turkey
(Sistem Ofset Bas. Yay. San. ve Tic. Ltd. Şti., 2019)
In today’s geography where competition is increasing with globalization, businesses
have to maintain their activities with different methods and models than ever before. Two
essential factors that will make a business ...