Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzver Aksoy, Yağmuren_US
dc.contributor.authorAhıtürk, Haticeen_US
dc.date.accessioned29.01.2018T10:09:00Z
dc.date.accessioned2018-11-30T07:36:12Z
dc.date.available29.01.2018T10:09:00Z
dc.date.available2018-11-30T07:36:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationAhıtürk, Hatice. (2017). Sağlık hizmetleri kuruluşunda sosyal medya kullanımı ve algılama hizmet kalite ilişkisi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). İstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbulen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/1177
dc.descriptionYüksek lisans tezi.
dc.description.abstractÇağımızın en önemli gelişmesi olarak bilinen bilgi teknolojileri ve özellikle internet kullanımı her alanda olumlu etkisini göstermiştir. Küresel işletmeler bilgi teknolojilerinin önemini kavramış ve bu alanda yatırımlarını gerçekleştirmişlerdir. Hizmet işletmeleri de iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanmaktadır. İletişim teknolojilerinin bu denli hızlı gelişmesi ve tüketicilerin her alanda bu hizmeti kullanır olması işletmelerin dikkatini çekmektedir. Hizmet işletmelerinden olan sağlık işletmeleri de iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanmaktadırlar. Diğer taraftan ağızdan ağıza iletişim pazarlama faaliyetlerinin en etkin yöntemlerinden birisi olarak bilinmektedir. Bu faaliyetler günümüzde elektronik ortamda daha etkin bir şekilde kullanılmaktadır. Bu çalışmada sağlık hizmetleri kuruluşlarında sosyal medya da iletişimin boyutlarını belirlemek ve bu uygulamaların sağlık kuruluşlarında algılanan hizmet kalitesine etki düzeyini araştırmaktır. Bu anlamda literatür çalışmasının yanı sıra algılanan hizmet kalitesi ve sosyal medya olmak üzere iki ölçek kullanılmış ve elde edilen veriler SPSS istatistiksel analiz programında analiz edilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Arel Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSağlık Hizmetlerien_US
dc.subjectHealth Servicesen_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusinessen_US
dc.subject.lccRA 410.56/.A35 S24
dc.titleSağlık hizmetleri kuruluşunda sosyal medya kullanımı ve algılama hizmet kalite ilişkisien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletmeen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.institutionauthorAhıtürk, Haticeen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster