-
Customer Segmentation Based on Self-Organizing Maps: A Case Study on Airline Passengers
Üstebey, Serpil; Yelmen, İlkay; Zontul, Metin (Dr. Öğr. Üyesi Fatma Kutlu Gündoğdu, 2020)Müşteri segmentasyonu, ortak özelliklere dayanan bir müşteri gruplama modelidir ve şirketlerin müşteri memnuniyeti ile doğrudan ilişkilidir. Müşteriyi daha iyi tanıyarak doğru müşteriye doğru yöntemlerle erişim sağlar. ...
Göz at
Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreKurum Yazarına GöreORCID'e GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreWoS Q Kategorisine GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliBu BölümTarihe GöreYazara GöreKurum Yazarına GöreORCID'e GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreWoS Q Kategorisine GöreYayıncıya GöreErişim Şekli