ORCID "0000-0002-2466-2362" Fakülteler için listeleme
-
Kurumsal İtibar ile Marka Değeri İlişkisinde Reklamın Aracılık Rolü
Güneş, Özlem Öncel; Gözükara, İzlem (Melih Topaloğlu, 2019)Amaç – Bu çalışmanın temel amacı, kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişkide reklam değişkeninin aracı rolünü oynayıp oynamadığı incelemektir. Rekabet koşullarında kurumların sadece ürünleri (mal veya hizmet) ... -
Six Blind Men and an Elephant: Workaholism vs. Work-Engagement from the Big-Two Personality Perspective rather than the Big Five
Yıldız, İzlem Gözükara; Buruk, Pelin; Şimşek, Ömer Faruk (Melih Topaloğlu, 2023)Purpose – This study attempts to compare and contrast workaholism and work engagement in terms of their dispositional antecedents. Although both concepts are perceived as heavy work investment, workaholism is associated ...