Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Kurum Kültürünün İletişim Memnuniyetine Etkisi 

      Eker Akgöz, Burcu; Engin, Elif (The Effect of Corporate Culture on Communication Satisfaction, 2014)
      Kurumların yoğun rekabet ortamında var olma mücadelesi verdiği günümüz ekonomik ve toplumsal düzende farklılığı yaratmak en büyük avantaj olarak karşımıza çıkmaktadır. Kurumların farklılık yaratabilecekleri ve rakiplerinden ...
    • Kurumsal iletişim üzerine: geçmişi, bugünü ve geleceği 

      Yüksel, Yusuf (İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
      Kurumsal iletişim alanının kapsamı ve bu alanı ilgili disiplinlerden ayıracak içerik, teori, yöntem ve uygulamalar üzerine akademik tartışmalar 1980’li yıllardan beri devam etmektedir. Bu tartışmaların temelinde, ana akım, ...