Browsing İstanbul Arel Üniversitesi Yayınları by Title
Now showing items 10-29 of 144
-
Biden Dönemi ABD-Rusya İlişkileri: Zor ama Zorunlu İlişki
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2021)Biden Dönemi ABD-Rusya İlişkileri: Zor ama Zorunlu İlişki -
Bina ve tesis işletmelerinde müşterilerin algıladıkları hizmet kalitesi müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Küreselleşme ile rekabet ortamı giderek zorlaşmış, günümüzde müşterilerin arzu ve gereksinimleri değişmiştir. Bugün itibariyle yeni müşteri profilinin gereksinimlerinin bilinmesi bu doğrultuda müşteri memnuniyetinin ve ... -
“Bir Kız Hakkında” Fotoğraf Gazeteciliği olarak Moda Fotoğrafçılığı
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Corinne’nin arkadaşı Rose Corinne’nin Londradaki dairesindeki eski bir kanepeye uzanmıştı. Rose’un etrafındaki bira ile kaplanmış halının üzerinde birkaç kupa, bir kültablası ve bir telefon kablosu vardı. Bu fotoğraf Corinne ... -
Broadcasting A Festivity Without Offending The Other
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)This paper deals with how Turkish commercial channels serve wholeheartedly the demands of political and military officials on issues involving national sentiments. Nevruz Bayramı, (a folk festivity) which was initiated ... -
Büyümüş de küçülmüşler : bir reklam çözümlemesi “Pınar sosis”
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2011)Eğlendiren eğlendirirken de bilgilendiren televizyon 20. yüzyıldan bu yana birçok olumlu ve olumsuz etkileriyle yaşamın bir parçası durumundadır. Böylesi etkili bir teknolojinin yuvaların içine girdiği ve eğlence programlarından ... -
Covid – 19 Sürecinde Dünya Sağlık Örgütü
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)Covid – 19 Sürecinde Dünya Sağlık Örgütü -
Covid-19 Bağlamında Yeni Normalde Tarım
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)Covid-19 Bağlamında Yeni Normalde Tarım -
Covid-19 etkisindeki iş dünyası temsilcilerinin nitel yöntemle sorun ve çözüm saptamalarının belirlenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Covid-19; başta sağlık sektörü olmak üzere tüm sektörleri birçok alanda etkilerken, dijitalleşme, uzaktan eğitim uzaktan toplantı, mobil bankacılık, sigortacılık alanlarındaki gelişimler hız kazanmıştır. Covid-19 ile ... -
COVID-19 Küresel Salgını ve Yapay Zekâ Çalışmaları
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)COVID-19 Küresel Salgını ve Yapay Zekâ Çalışmaları -
Covid-19 Mücadelesinde Aşı ile İlgili Gelişmeler
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2021)Covid-19 Mücadelesinde Aşı ile İlgili Gelişmeler -
COVID-19 Pandemisinin Kamu Politikalarına Etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)COVID-19 Pandemisinin Kamu Politikalarına Etkisi -
COVID-19 Pandemisinin Kamu Politikalarına Etkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)COVID-19 Pandemisinin Kamu Politikalarına Etkisi -
COVID-19 Sonrası Avrupa Birliği’nin Olası Görünümü
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)COVID-19 Sonrası Avrupa Birliği’nin Olası Görünümü -
COVID-19’un Coğrafi İzdüşümü
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)COVID-19’un Coğrafi İzdüşümü -
Cumhuriyetin 100. Yılında Türkiye’de demiryolu ulaşımı
(İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Dünya’da tüketilen toplam enerji miktarının yaklaşık %27’si ulaştırma sektörü tarafından tüketilmektedir. Dünya’da havaya salınan toplam CO2 miktarının %23’ünü ulaştırma sektörü oluşturmaktadır. Enerji tüketiminde kaynakları ... -
Deneyim Odaklı Pazarlama ve Arttırılmış Gerçeklik: Arttırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)Bu çalışmada, son yıllarda yoğun şekilde kullanımı görülen arttırılmış gerçekliğin, pazarlama ve marka alanlarında kullanımı ele alınmaktadır. Artırılmış gerçeklik, 1950’li yıllarda ortaya çıkıp günümüze kadar gelişimini ... -
Deniz Gamze Ergüven Filmlerinde Maduniyet ve Ötekileştirme
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)Madun sınıflar en genel anlamıyla, ötekileştirilen ve görmezden gelinen dezavantajlı grupları tanımlamaktadır. Bir gerçeklik olarak maduniyet kültürel olarak şekillenir ve madunun suskunluğunun sebebi sesini duyuramamasıdır. ... -
Dijital çağın insanı
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Yeni bir çağın eşiğindeyiz. Dijital teknolojiler doğrudan üretim ilişkilerine dâhil oldukları ve üretim biçiminin değişmesine etki ettikleri için çağ değişiyor. Geriye doğru dönüp bakıldığında görünen odur ki tarihinin her ... -
Diyet Posasının Hastalıklar İle Olan İlişkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)Diyet posası, bitkisel yiyeceklerin yapısında bulunan suda çözünebilen ve çözünemeyen şeklinde sınıflandırılan, insan sindirim enzimleri tarafından sindirilemeyen veya kısmen sindirilen besin bileşikleridir. Başlıca diyet ... -
Doğrusallığın krizi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)Burada ortaya atılacak hipotez şudur: Batı kültürü, en önemli enformasyonları alfanümerik kodlamayla saklayan bir söylemdir. Bu kod, farklı şekilde yapılanmış diğer kodlarla yer değiştirme sürecindedir. Eğer bu hipotez ...