Bölüm "Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü" TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Experiential Destination Marketing and Tourist Behavior: A Research on Senior Tourists
(Muharrem TUNA, 2019)Destination tourism activities and objects, by their very nature, are experience based and have a high potential in terms of experiential marketing’s applicability. In this regard, it has been aimed to adapt strategic ... -
İÇSEL MARKALAMANIN MARKA VATANDAŞLIK DAVRANIŞI VEİŞTE KALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ: HİZMET SEKTÖRÜNDEBİR ARAŞTIRMA
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Marka vaadini, değerlerini ve özelliklerini benimseyen çalışanların, dış müşteriye markayı daha iyi tanıtabileceğini savunan içsel markalama, son yıllarda önem kazanan bir pazarlama unsuru olarak karşımıza çıkmaktadır. ... -
Materyalist Değerler, Bilişsel Satın Alma ve SatınAlma Sonrası Bilişsel Uyumsuzluk ÖlçeklerininTürkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
(Beta Dergi, 2020)Bu çalışmanın amacı, materyalist değerler, bilişsel satın alma ve satın alma sonrası bilişsel uyumsuzluk ölçeklerinin geçerlik ve güvenirlik analizlerini yaparak literatüre katkıda bulunmaktır. Çalışma, kolayda örnekleme ... -
Robotik Süreç Otomasyonlarının Havacılık Sektörü Uygulamaları ve Geleceği
(Vedat Veli ÇAY, 2021)Bu makalede, havacılık sektöründe robotik süreç otomasyonlarının kullanılmasına ilişkin olası faydalar ve öngörüler sunmaktadır. Türkiye’de düşük maliyetli havayolu şirketi ve bunların konsepti ve uygulaması üzerine ...