Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
İç müşteri memnuniyetinin dış müşteri memnuniyetine etkileri ve bir araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
İçinde bulunduğumuz yüzyılda teknolojik gelişimler itibariyle yaşanan değişimler insan hayatının her alanında etkili olmaktadır. Bilgi erişiminin kolaylaşması, müşterilerin seçimleri konusundaki alternatifleri fark etmesine ...
Mentorluk ile bireysel kariyer arasındaki ilişki
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Bu araştırma, mentorluk ile bireysel kariyer arasındaki ilişkiyi araştırmak amacıyla gerçekleştirilmektedir. Çalışanların, cinsiyet, yaş, eğitim durumu, meslek, medeni durum, çocuk sahibi olup olmama durumu, yöneticisinin ...
Aile şirketlerinde sürdürülebilirliğin kurumsallaşma bağlamında incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2013)
...
Üniversite öğrencilerinin girişimcilik özelliklerinin belirlenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Girişimcilik; dört üretim faktörü olarak bilinen, emek, sermaye, teknoloji ve doğal kaynakların bir araya getirilerek mal veya hizmet üretme sürecini kapsar. Girişimci ise; mal ve hizmet üretmek üzere, pazardaki fırsatları ...