Search
Now showing items 1-10 of 28
Tedarik zinciri risk ve belirsizlikleri: koronavirüs pandemisi ve ortamında ilaç sektöründe risk yönetimi ve halkla ilişkiler
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)
Günümüzde tedarik zincirlerinde risk ve belirsizlik kavramları, giderek önemi artan konular haline gelmiştir. Özellikle 2020 yılı içinde yaşanan Covid 19 (Koronavirüs) Pandemisi tedarik zincirleri üzerinde büyük kesintilere ...
Büyümüş de küçülmüşler : bir reklam çözümlemesi “Pınar sosis”
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2011)
Eğlendiren eğlendirirken de bilgilendiren televizyon 20. yüzyıldan bu yana birçok olumlu ve olumsuz etkileriyle yaşamın bir parçası durumundadır. Böylesi etkili bir teknolojinin yuvaların içine girdiği ve eğlence programlarından ...
Technology, cybrrspace and body: Schusterman’s “somatic turn” and critique of cyberspace
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
The aim of this article is to investigate Richard Shusterman’s arguments about the tension between “technology/cyberspace” and “body” by analyzing his relevant texts and relating them with Baudrillard, Husserl and Bergson’s ...
Deniz Gamze Ergüven Filmlerinde Maduniyet ve Ötekileştirme
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)
Madun sınıflar en genel anlamıyla, ötekileştirilen ve görmezden gelinen dezavantajlı grupları tanımlamaktadır. Bir gerçeklik olarak maduniyet kültürel olarak şekillenir ve madunun suskunluğunun sebebi sesini duyuramamasıdır. ...
AGİT'in 7 Haziran 2015 Milletvekili Genel Seçimine İlişkin 28 Mayıs 2015 Tarihli Ön Raporun Değerlendirilmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2015)
AGİT Demokratik Kurumlar ve İnsan Hakları Bürosu Sınırlı Seçim Gözlem Heyeti Türkiye Cumhuriyeti Milletvekili Genel Seçimi, 7 Haziran 2015
Kurum kimliğinin bir yansıması olarak kurumsal yayınlar: Koç Holding "Bizden Haberler" ve Çalık Holding "Çalık Haber" dergilerinin karşılaştırmalı analizi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)
Araştırma, ülkemizde önemli bir pazar payına sahip olan Koç Holding ve Çalık Holding’in kurumsal dergilerini karşılaştırmalı olarak analiz etmekte ve kurumsal kimlik ögelerine yer vermeleri açısından aralarındaki farkları ...
Türkiye bursları ile İstanbul’a eğitime gelen öğrencilerin Türkiye’ye aşinalıkları ile Türkiye imajı ve kişiliği algısı ilişkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
Küreselleşme ve bilgi teknolojilerindeki gelişmeler siyasal iletişim kavramını siyasetin ve siyasilerin tekelinden çıkarmış ve siyasal iletişim kavramı halkların ülkelerle olan etkileşiminin temel unsuru haline gelmiştir. ...
Broadcasting A Festivity Without Offending The Other
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)
This paper deals with how Turkish commercial channels serve wholeheartedly the demands of political and military officials on issues involving national sentiments. Nevruz Bayramı, (a folk festivity) which was initiated ...
Marka Topluluklarının Tüketim Davranışlarında Nostaljik İmaj Tüketiminin Rolü: Volkswagen Beetle Türkiye Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
Bu çalışma, marka topluluklarındaki bireylerin özbenzeşim ve aidiyet konusunda olası tutumlarını anlamak ve topluluk üyelerinin nostalji eğilimlerini, nostaljik tüketimlerini ‘imaj tüketimi’ kavramı üzerinden açıklamak ...
Siyasal İletişimde Sosyal Medyanın Yeri: 2014 Türkiye Cumhurbaşkanlığı Seçimi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2016)
Siyasal iletişim, siyasal kurumların sadece seçim dönemi ihtiyaç duydukları iletişim etkinliklerinden değildir, süreklilik isteyen bir olgudur. Nasıl ki pazarda yer alan işletmelerin ürünlerini satmak için rakiplerinden ...