Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYakın, Mehmeten_US
dc.date.accessioned2021-04-09T13:12:35Z
dc.date.available2021-04-09T13:12:35Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.citationYakın, M . (2019). Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri . İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , 6 (12) , 107-130 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/isauicder/issue/42935/519432en_US
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/isauicder/issue/42935/519432
dc.identifier.uri2146-4162
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/2692
dc.description.abstractKitap değerlendirmesi.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesien_US
dc.relation.ispartofİstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectReklamen_US
dc.subjectTeorien_US
dc.subjectDavranışen_US
dc.subjectAli Atıf Biren_US
dc.subjectKemal Süheren_US
dc.titleReklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkilerien_US
dc.typereviewen_US
dc.departmentİletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.issue12en_US
dc.identifier.startpage107en_US
dc.identifier.endpage130en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.institutionauthorYakın, Mehmeten_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster