Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYöndar Karabeyoğlu, Deryaen_US
dc.contributor.authorŞamlı, Rüyaen_US
dc.date.accessioned2021-04-14T08:39:05Z
dc.date.available2021-04-14T08:39:05Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.citationŞamlı, R , Yöndar, D . (2019). TÜRKİYE'DE DİJİTAL PAZARLAMADA MARKA VE TÜKETİCİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ . İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , 7 (14) , 65-87 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/isauicder/issue/53168/706369en_US
dc.identifier.issn2146-4162
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/isauicder/issue/53168/706369
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/2705
dc.description.abstractDijital pazarlama, geleneksel pazarlama yöntemleri (televizyon, radyo, gazete, dergi) değil, internetin herhangi bir aracı kullanılarak gerçekleştirilen pazarlama şeklidir. E-pazarlama ya da çevrimiçi pazarlama gibi isimlerle de anılan bu pazarlama şekli, dünyada ve Türkiye’de özellikle son 10 yıldır popüler bir hale gelmektedir. Dijital pazarlama, reklamcılığın, pazarlama, alım-satım ve ödeme işlemlerlerinin tamamının yapıldığı platfformları değiştirdiğinden klasik pazarlamadaki kavramlara ek olarak pek çok kavramı beraberinde getirmiştir. Bu çalışma Türkiye’de dijital pazarlama sektöründeki marka ve tüketici ilişkisini incelemeyi amaçlamaktadır. Bu amaçla, ilk olarak dijital pazarlamanın tanımı yapılmış ve literatürdeki benzer çalışmalar incelenmiştir. Ardından, dijital pazarlama ile ilgili mevcut problemler incelenmiş ve çeşitli çözüm önerileri sunulmuştur. Son olarak Türkiye’deki dijital pazarlama farkındalığını ölçmek ve dijital pazarlamada marka ve tüketicilerin ilişkisini incelemek için bir anket çalışması yapılmış ve bu anketteki sonuçlar değerlendirilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesien_US
dc.relation.ispartofİstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDijital Pazarlamaen_US
dc.subjectDijital Medyaen_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectMarka ve Tüketici İlişkisien_US
dc.subjectDijital Pazarlama Farkındalığıen_US
dc.titleTürkiye'de dijital pazarlamada marka ve tüketici ilişkisinin incelenmesien_US
dc.title.alternativeInvestigation of brand and consumer relationship of digital marketing in Turkeyen_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesien_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue14en_US
dc.identifier.startpage65en_US
dc.identifier.endpage87en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal - Editör Denetimli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster