Başlık için İletişim Çalışmaları Dergisi Cilt 7 (2019) listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 5-8
-
Reklamlarda teknolojinin toplumsal cinsiyete bağlı kullanımı: göstergebilimsel bir değerlendirme
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)Bu çalışmada gazete ve dergilerde yer alan mobil telefon reklamlarının göstergebilimsel çözümlemesi yapılarak teknolojinin toplumsal cinsiyete bağlı kullanımına ilişkin birtakım verilere ulaşılmaya çalışıldı. Buna göre söz ... -
Ruhların kaçışı filminin dinsel motifler bağlamında göstergebilim yöntemine göre incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)Fantezi, bizi modern çağın gerçekliklerinden koparan ve mitolojik yaratıkların olduğu başka büyülü dünyalara götüren sihirli bir kapıdır. Sinema sanatı ise, görsel zenginlikleri ile insanın gerçek olana karşı, kendini daha ... -
Türk televizyon kanallarında yabancı formatların glokalizasyonu: bir saha araştırması
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)Bu çalışma, global ölçekteki TV program formatlarının Türk televizyonlarına uyarlanması aşamasındaki süreçleri, yerelleştirme ve uygulama çalışmaları üzerine odaklanmaktadır. Çalışmanın temel amacı, tüm bu süreçler ... -
Youtube kullanıcısı z kuşağının sosyal medya kullanım alışkanlıkları ve tercihlerinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)Sosyal medya kullanımının her yaştan bireyin hayatının bir parçası haline geldiği günümüzde küresel çapta yayılım gösteren çeşitli enformasyon yığınlarına maruz kalmaktayız. Sosyal medyanın faydalı içerikler sağlayarak ...