Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDikici, Vildanen_US
dc.contributor.authorBoztepe, Hatunen_US
dc.date.accessioned2021-04-14T09:48:33Z
dc.date.available2021-04-14T09:48:33Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.citationDikici, V , Boztepe, H . (2020). HALKLA İLİŞKİLERİN STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİNDEKİ ROLÜ VE ETKİSİ . İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , 7 (15) , 75-105 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/isauicder/issue/53279/707815en_US
dc.identifier.issn2146-4162
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/isauicder/issue/53279/707815
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/2712
dc.description.abstractKurumların çevrelerinde olup bitenlerden etkilenen açık birer sistem olması nedeniyle varlıklarını devam ettirmek, amaçlarına başarılı biçimde ulaşmak, arzuladıkları konuma erişmek ve misyonlarını yerine getirebilmek amacıyla stratejik yönetim anlayışına sahip olmaları gereklilik taşımaktadır. Günümüz çağdaş kurumsal yönetim anlayışı açısından kurumların uzun dönemli geleceklerine yön verebilmeleri için rehber niteliği taşıyan stratejik planlamaya ihtiyaçları bulunmaktadır. Stratejik planlama ve halkla ilişkiler kavramları arasındaki bağlantıyı ortaya koymayı amaçlayan bu çalışmada; stratejik planlamada halkla ilişkilerin nasıl bir rol üstlenebileceğinin tespit edilmesi için bir araştırma gerçekleştirilmiştir. İki boyuttan oluşan araştırmada nitel araştırma kapsamında yer alan görüşme ve içerik analizi teknikleri kullanılmıştır. Araştırmanın ilk boyutunda Kurumsal İletişimciler Derneği’nin konuya ilişkin değerlendirmeleri tespit edilmiş ve ikinci boyutta İstanbul ilçe belediyelerinin stratejik planları üzerine bir inceleme gerçekleştirilmiştir. Bulgular stratejik yönetim fonksiyonu olarak halkla ilişkilerin stratejik planlamada etkin rol üstlenmesi gerektiğini ortaya koymuş, ancak uygulamada halkla ilişkilerin stratejik bir fonksiyon olarak kapasitesinden tam olarak yararlanılmadığına işaret etmiştiren_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesien_US
dc.relation.ispartofİstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectStratejik Planlamaen_US
dc.subjectStratejik Planen_US
dc.subjectBelediyeleren_US
dc.titleHalkla ilişkilerin stratejik planlama sürecindeki rolü ve etkisien_US
dc.title.alternativeThe role and the effect of public relations in strategic planning processen_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesien_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue15en_US
dc.identifier.startpage75en_US
dc.identifier.endpage105en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal - Editör Denetimli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster