Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın Göktepe, Esraen_US
dc.date.accessioned2016-05-02T12:21:46Z
dc.date.available2016-05-02T12:21:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAydın Göktepe, E. (2011). Rekabet avantajı sağlamak için müşteri değeri algısı ve sadakatinin belirlenmesiyle turizm sektörü için değer yönetimi model önerisi ve turizm sektöründe uygulama. Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/413
dc.description#nofulltext#en_US
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleRekabet avantajı sağlamak için müşteri değeri algısı ve sadakatinin belirlenmesiyle turizm sektörü için değer yönetimi model önerisi ve turizm sektöründe uygulamaen_US
dc.typepresentationen_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İşletme Yönetimi Programı.en_US
dc.authoridTR24037en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.institutionauthorAydın Göktepe, Esraen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster