Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Tedarik zinciri yönetiminde bilgi sistemleri: Havacılık yer hizmetlerinde uçuş zamanlaması için bilgi paylaşım modeli
(2014)
Tüm üretimler tedarik zincirlerinde değer zincirinin paralelinde müşteriler için değer olgusunu yaratarak gerçekleştirilmekte, hizmet üretimindeki çalışmaların azlığı da dikkat çekmektedir. Bilginin üretkenliği ve kullanıldığı ...
Bina ve tesis işletmelerinde müşterilerin algıladıkları hizmet kalitesi müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Küreselleşme ile rekabet ortamı giderek zorlaşmış, günümüzde müşterilerin arzu ve gereksinimleri değişmiştir. Bugün itibariyle yeni müşteri profilinin gereksinimlerinin bilinmesi bu doğrultuda müşteri memnuniyetinin ve ...
İÇSEL MARKALAMANIN MARKA VATANDAŞLIK DAVRANIŞI VEİŞTE KALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ: HİZMET SEKTÖRÜNDEBİR ARAŞTIRMA
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Marka vaadini, değerlerini ve özelliklerini benimseyen çalışanların, dış müşteriye
markayı daha iyi tanıtabileceğini savunan içsel markalama, son yıllarda önem kazanan bir
pazarlama unsuru olarak karşımıza çıkmaktadır. ...
Robotik Süreç Otomasyonlarının Havacılık Sektörü Uygulamaları ve Geleceği
(Vedat Veli ÇAY, 2021)
Bu makalede, havacılık sektöründe robotik süreç otomasyonlarının kullanılmasına ilişkin olası faydalar ve öngörüler sunmaktadır. Türkiye’de düşük maliyetli havayolu şirketi ve bunların konsepti ve uygulaması üzerine ...
Materyalist Değerler, Bilişsel Satın Alma ve SatınAlma Sonrası Bilişsel Uyumsuzluk ÖlçeklerininTürkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
(Beta Dergi, 2020)
Bu çalışmanın amacı, materyalist değerler, bilişsel satın alma ve satın
alma sonrası bilişsel uyumsuzluk ölçeklerinin geçerlik ve güvenirlik
analizlerini yaparak literatüre katkıda bulunmaktır. Çalışma, kolayda
örnekleme ...
Experiential Destination Marketing and Tourist Behavior: A Research on Senior Tourists
(Muharrem TUNA, 2019)
Destination tourism activities and objects, by their very nature, are experience based and have a high potential in terms of experiential
marketing’s applicability. In this regard, it has been aimed to adapt strategic ...