Dil "tur" Endüstri Mühendisliği Bölümü Makale Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Bina ve tesis işletmelerinde müşterilerin algıladıkları hizmet kalitesi müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Küreselleşme ile rekabet ortamı giderek zorlaşmış, günümüzde müşterilerin arzu ve gereksinimleri değişmiştir. Bugün itibariyle yeni müşteri profilinin gereksinimlerinin bilinmesi bu doğrultuda müşteri memnuniyetinin ve ... -
İÇSEL MARKALAMANIN MARKA VATANDAŞLIK DAVRANIŞI VEİŞTE KALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ: HİZMET SEKTÖRÜNDEBİR ARAŞTIRMA
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Marka vaadini, değerlerini ve özelliklerini benimseyen çalışanların, dış müşteriye markayı daha iyi tanıtabileceğini savunan içsel markalama, son yıllarda önem kazanan bir pazarlama unsuru olarak karşımıza çıkmaktadır. ... -
Materyalist Değerler, Bilişsel Satın Alma ve SatınAlma Sonrası Bilişsel Uyumsuzluk ÖlçeklerininTürkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
(Beta Dergi, 2020)Bu çalışmanın amacı, materyalist değerler, bilişsel satın alma ve satın alma sonrası bilişsel uyumsuzluk ölçeklerinin geçerlik ve güvenirlik analizlerini yaparak literatüre katkıda bulunmaktır. Çalışma, kolayda örnekleme ... -
Robotik Süreç Otomasyonlarının Havacılık Sektörü Uygulamaları ve Geleceği
(Vedat Veli ÇAY, 2021)Bu makalede, havacılık sektöründe robotik süreç otomasyonlarının kullanılmasına ilişkin olası faydalar ve öngörüler sunmaktadır. Türkiye’de düşük maliyetli havayolu şirketi ve bunların konsepti ve uygulaması üzerine ... -
Tedarik zinciri yönetiminde bilgi sistemleri: Havacılık yer hizmetlerinde uçuş zamanlaması için bilgi paylaşım modeli
(2014)Tüm üretimler tedarik zincirlerinde değer zincirinin paralelinde müşteriler için değer olgusunu yaratarak gerçekleştirilmekte, hizmet üretimindeki çalışmaların azlığı da dikkat çekmektedir. Bilginin üretkenliği ve kullanıldığı ...