ORCID "0000-0002-4039-5823" Uluslararası Ticaret ve Finans Bölümü Makale Koleksiyonu için listeleme
-
Farklı Reklam İçeriğine Maruz Kalan Deneklerin İşlevsel, Bilişsel Ve Genetik Yanıtları Üzerinden Reklam Etkinliğinin Analizine Keşifsel Bir Yaklaşım
Akdoğan, Çağatay; Akyol, Ayşe (Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2019)2018 yılında dünya genelinde reklam harcamalarının 550 milyar doları aşması beklenmektedir. Yapılan bu reklamların ne kadar etkili olup olmadığı ise oldukça önem arz etmektedir. Reklam etkinliğinin ölçülmesinde kullanılan ... -
The role of e-service quality dimensions on customer behavioral intentions in e-retailing
Donmaz, Ayşegül; Akyol, Ayşe; Gölbaşı Şimşek, Gülhayat (İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)The aim of this study is to explore whether the e-service quality dimensions (efficiency, system availability, information quality, fulfillment, and privacy) and company reputation would affect customers’ behavioral ... -
Şikâyet Yönetiminin Tüketici Değer ve Davranışlarına Etkisi : Bankacılık Sektörü Uygulaması
Kul, Ali; Akyol, Ayşe (Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020)Şikâyet yönetimi; tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlere dair işletmelere ilettikleri memnuniyetsizlikleri ile işletmelerin başa çıkma yöntemidir. Amaçları; tüketicilerin rakiplere gitmesini engellemek, tüketici ...