Başlık için Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü / Department of Public Relations and Advertising listeleme
Toplam kayıt 29, listelenen: 1-20
-
Aestheticization of fear and violence via public relations
(IGI Global, 2022)Fear is a human emotion that allows a person to survive. It has a function to ensure the continuity of life. The definition of fear has changed over time. Along with human development, transition to sedentary life, the ... -
Broadcasting A Festivity Without Offending The Other
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)This paper deals with how Turkish commercial channels serve wholeheartedly the demands of political and military officials on issues involving national sentiments. Nevruz Bayramı, (a folk festivity) which was initiated ... -
Create a Country Perception and Image by International Public Relations: An Empirical Research about Perception and Image of Turkey in Germany (2010-2013)
(Ankara Univ European Union Research Centre, 2018)For centuries, countries have always communicated with each other, such as wars, political and economic power struggles, outbreaks, migrations, border changes, technical developments. This communication is sometimes caused ... -
E-Satın Alma Niyeti İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı Tarafından Pekiştiriliyor Mu? Üniversite Öğrencileri Üzerine Nicel Bir Araştırma
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Sosyal medyanın popülerliği arttıkça çevrimiçi alışveriş olgusuyla iç içe geçtiği söylenebilir. Pazarlamacılar çevrimiçi satın almayı özendirmek için sosyal medyayı tüketicinin başta reklam olmak üzere, çekiliş, yeni ... -
An empirical study on media literacy from the viewpoint of media
(Elsevier Science, 2015)The most significant quality of the media in the way we use the word today that it has a very substantial influence area. As media is the indispensable part of the daily life, we need to question the new relationship ... -
A field research study on the brand equity of internet and social media applications
(Peter Lang AG, 2015)To create a brand and brand equity has turned into an extremely significant competition among foundations. The brand equity that is analysed both on the financial gounds and the consumer basis consists of the total values ... -
Gerçek Dijital Uçurum: Tüketiciye Karşı Vatandaş
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Yeni medya çalışmaları birçok açıdan ele alınabilir. Bu konuda Faydalı olabilecek bir yaklaşım, yeni medyayı farklı perspektifler içinde değerlendirirken kullanıcı veya tüketici açısından incelemektir. Araştırmacılar, ... -
Kolejlerin Açık Hava Reklamlarında Çocukluğun Sunumuna Dair Bir İnceleme
(Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)Özel kolejlerin açık hava reklamlarında çocuklar yetişkinler gibi verilmekte, özel olduklarına dair vurgular yapılmaktadır. Başarı odaklı olmaları gerektiğine ve başarmak zorunda olduklarına inandırılmaktadırlar. Bu ... -
Kurum kimliğinin bir yansıması olarak kurumsal yayınlar: Koç Holding "Bizden Haberler" ve Çalık Holding "Çalık Haber" dergilerinin karşılaştırmalı analizi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)Araştırma, ülkemizde önemli bir pazar payına sahip olan Koç Holding ve Çalık Holding’in kurumsal dergilerini karşılaştırmalı olarak analiz etmekte ve kurumsal kimlik ögelerine yer vermeleri açısından aralarındaki farkları ... -
Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Vestel Örneği
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2017)Günümüzde teknolojinin gelişimi ve rekabet ortamı firmaları yeni arayışlara yönlendirmektedir. Artık şirketler ürün/hizmet üretip satmaktan daha farklı konulara da yoğunlaşmaktadır. Kuruluşların hızla değişen ekonomik, ... -
Let's Make it American: American Remakes of the British Films
(Univ Pittsburgh, 2018)The purpose of this study is to analyze American remake versions of the original British films taking narrative as a basis. It claims that the American remakes put America forward as a cultural product for sale, and makes ... -
A methodological approach to nation branding: Measurement and issues
(Taylor and Francis Inc., 2016)… -
Omniptikon Perspektifinden Kişilerarası Etkiye Tüketici Duyarlılığının Satın Alma Davranışı ile İlişkisi
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2022)Günümüzde sosyal medya ortamlarıyla beraber herkesin birbirini gözetleme imkânı bulması, çoğunluğun azınlığı gözetlediği sinoptikon metaforu yerine, çoğunluğun birbirini gözetlemesini ifade eden omniptikon metaforuyla ... -
Postmodern discourse in digital advertising: A study on "Deneysel Bankacilik" advertising series
(IGI Global, 2020)In the postmodern world, ads try to establish an emotional bond between the consumer and the storytelling instead of a classic "Buy it!" expression. One of the most used methods of storytelling in terms of advertising in ... -
Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Kitap değerlendirmesi. -
SAĞLIK RİSKLERİNİN GAZETELERDE SUNUMU: SAĞLIK HABERLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
(Ersin Diker, 2022)Sağlığa ilişkin konular, hem bireyler hem de medya açısından dikkat çeken mevzuların başında gelmektedir. Günümüz modern toplumlarında deneyimlenen pek çok gelişmeye ek olarak geleneksel toplumlardan farklı yeni risk ...