Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorMavnacıoğlu, Korhanen_US
dc.contributor.editorBüyükaslan, Alien_US
dc.contributor.editorKırık, Ali Muraten_US
dc.date.accessioned2017-03-15T11:16:30Z
dc.date.available2017-03-15T11:16:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationMavnacıoğlu, K. (2013). Kurumsal iletişimde sosyal medya yönetimi : iletişim sektöründe sosyal medya yönetiminin algılanmasına yönelik bir analiz. A. Büyükaslan (Ed.), M. A. Kırık (Ed.).Sosyal medya araştırmaları, sosyalleşen birey 1 içinde. İstanbul: Çizgi Kitabevi, 2013.en_US
dc.identifier.isbn9786055022051
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/774
dc.description#nofulltext# -- Mavnacıoğlu, Korhan (Arel Author)en_US
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÇizgi Kitabevien_US
dc.relation.ispartofSosyal medya araştırmaları, sosyalleşen birey 1en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleKurumsal iletişimde sosyal medya yönetimi : iletişim sektöründe sosyal medya yönetiminin algılanmasına yönelik bir analizen_US
dc.typebookParten_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü.en_US
dc.authoridTR41951en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Ulusalen_US
dc.institutionauthorMavnacıoğlu, Korhanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster