Kurumsal iletişim araçlarının iş tatminine etkisi : İstanbul'da medya kuruluşlarında medya çalışanları üzerine bir araştırma
Citation
Çavuşoğlu, Aygül. (2017). Kurumsal iletişim araçlarının iş tatminine etkisi : İstanbul'da medya kuruluşlarında medya çalışanları üzerine bir araştırma . (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). İstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbulAbstract
Bu çalışma medya sektöründe istihdam eden medya çalışanlarının kurumsal iletişimi gerçekleştirme aşamasında faydalandığı kurumsal iletişim araçlarının iş tatminiyle arasındaki etkinin incelenmesi için gerçekleştirilmiştir. Bu amaç doğrultusunda İstanbul ilindeki kamu ve özel medya kuruluşlarında 150 kişi ile görüşülmüştür.Bunlardan 100 kişinin verileri analize tabi tutulmuştur.Veriler anket yöntemi ile elde edilmiştir. Araştırma sonucunda elde edilen veriler IBM SPSS Statistics 21.0 paket programı ile analiz edilmiştir. Araştırmada kullanılan yöntem, kolayda örnekleme yöntemi olarak tercih edilmiştir Yapılan istatistiksel analizlerin neticesinde kurumsal iletişim araçları ile iş tatmini alt boyutları arasında pozitif yönlü anlamlı bir ilişki olduğu tespit edilmiştir.