Search
Now showing items 1-6 of 6
Mesleki mahremiyet sorunu bağlamında “Youtuber” reklam uygulamaları
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2017)
Temelinde gizlilik algısının bulunduğu mesleki mahremiyet kavramı çalışmada üç konu çerçevesinde irdelenmektedir. Mekânsal mahremiyet, bireysel mahremiyet ve bilgi mahremiyeti konuları, kavramı akademik olarak disipline ...
Reklamlarda teknolojinin toplumsal cinsiyete bağlı kullanımı: göstergebilimsel bir değerlendirme
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Bu çalışmada gazete ve dergilerde yer alan mobil telefon reklamlarının göstergebilimsel çözümlemesi yapılarak teknolojinin toplumsal cinsiyete bağlı kullanımına ilişkin birtakım verilere ulaşılmaya çalışıldı. Buna göre söz ...
Kıbrıslı Türklerin Tüketim Alışkanlıklarının Değişim ve Dönüşümünde Gazete Reklamlarının Etkileri: 1946-1948
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2015)
Dünyada ve Kıbrıs’ta siyasi, ekonomik ve tarihsel koşullar Kıbrıslı Türk Sosyo-kültürel yapısını etkilemiştir. Tarihsel bağlamda birçok uygarlığa ev sahipliği yapmış bir ada olması kültürel çeşitliliği de beraberinde ...
Selfie’den reklama: Instagram’da e-kaynakların paylaşımları üzerine bir inceleme
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
Dünyada ve Türkiye’de sosyal medya kullanımının giderek yaygınlaşması bu alanın reklam mecrası olarak kullanımının da yolunu açmıştır. Hedef kitlelerinin giderek sosyal medyada daha aktif hale geldiğini gören markalar, ...
Büyümüş de küçülmüşler : bir reklam çözümlemesi “Pınar sosis”
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2011)
Eğlendiren eğlendirirken de bilgilendiren televizyon 20. yüzyıldan bu yana birçok olumlu ve olumsuz etkileriyle yaşamın bir parçası durumundadır. Böylesi etkili bir teknolojinin yuvaların içine girdiği ve eğlence programlarından ...
Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
Kitap değerlendirmesi.